…dat ben ik: Yvonne Schaafsma. Sinds december 2000 ben ik zelfstandig interim HR manager en eigenaar van CAPAZ personeelsmanagement. Mijn HBO-opleiding P&O heb ik, naast een fulltime baan, gevolgd in de avonduren en succesvol afgerond in 1995.
Door jarenlange ervaring bij diverse organisaties in uiteenlopende branches ben ik in staat in korte tijd een goed beeld van de organisatie te vormen. Door het voeren van gesprekken, door te luisteren en te observeren. Samen met het management formuleer ik vervolgens de verbeteringen en het plan van aanpak. Dat vormt mijn leidraad om gedreven aan de slag te gaan en de afgesproken resultaten te leveren.
Mijn aanpak kenmerkt zich door “samen de schouders eronder, meedenken en meedoen, gedrevenheid, betrokken zijn, luisteren, denken in mogelijkheden en natuurlijk gaan voor resultaat”. Hiermee weet ik aansluiting te vinden bij zowel managers als medewerkers. Het resultaat: een professionele HR-organisatie die bijdraagt aan een succesvolle organisatie, tevreden medewerkers, tevreden managers en natuurlijk tevreden klanten.